Makeupcake.

Wat doe je als je op kerstavond je niks te doen hebt en je je onwijs verveelt? Je maakt gewoon een nieuwe blog aan! Ja een nieuwe, jullie lezen het goed. Dit is ongeveer mijn miljoenste ofzo, oké dat is overdreven maar het is misschien wel al mijn 5e haha. Ik vind het echt leuk om te bloggen maar het mislukte steeds maar nu beloof ik wel echt dat ik het volhou. Ik moet het minstens een jaar volhouden en dat ga ik ook doen. Jullie vragen je ook vast af wat de naam betekent en waar ik het zowel over wil hebben op mijn blog.

Style: "MAC_B"

Ik wil het op mijn blog dus voornamelijk hebben over make-up want daar ben ik gewoon echt dol op maar er is nog iets wat ik onwijs leuk vind en dat is het maken van cupcakes. Ik ben daar nu zo’n maand mee bezig en ga steeds verder ermee. Dus zo weten jullie denk wel waar ik over wil bloggen. Als je iets wilt weten over mij moet je maar bij About kijken!

Naam

Geef een reactie

