Christmas presents.

Good evening everybody!

Ik hoop dat iedereen een leuke kerst achter de rug heeft op deze 2e kerstdag! Ik heb vandaag niet zo heel veel gedaan, ik heb vooral mijn kerstcadeautjes bewonderd haha. Ik heb wel nog samen met mijn ouders een film gekeken bij mijn opa & oma. We gaan straks nog wat eten en vanavond nog een film kijken. 2e kerstdag is voor mij gewoon een lekkere luie dag. (:

Maar daar gaat het in dit artikel niet om, ik wil hier mijn kerstcadeautjes aan jullie laten zien. Ik heb van mijn opa & oma en van mijn ouders cadeautjes gekregen. Van andere familieleden kreeg ik geld, 17 euro in totaal.

100_5317

Hier al mijn cadeautjes bij elkaar, ik heb een beetje valsgespeeld want 2 van de 3 cupcake-boeken heb ik al eerder gehad, maar ik reken ze als kerstcadeautjes. (:

100_5318Deze oorbellen en ring heb ik van mijn opa & oma gehad. De ring had ik zelf uitgezocht en mijn oma vond deze oorbellen even later en vond ze leuk voor mij. Dus die kreeg ik er ook bij. (:

100_5319Dit is dus een gadget bij het maken van cupcakes, dit is een spuitzak die makkelijker te hergebruiken is en je hebt er zo 11 spuitmondjes bij. Deze kreeg ik van mijn ouders en ik ben er echt heel erg blij mee!

100_5320Deze zijn gewoon zo ontzettend schattig. Mama had deze gezien bij de Zeeman en moest gelijk aan mij denken dus ze heeft ze maar aan mij gegeven voor kerst. ❤

100_5321De bovenste 2 boeken kreeg ik 2 weken geleden, toen had mijn moeder ze gezien en meegenomen omdat ik zoveel bezig was met cupcakes. En het boek van Rudolph van Veen heb ik gister gekregen. Ik ben er echt zo blij mee! Er staan ook heel veel aparte recepten in, zoals hartige cupcakes en soja cupcakes. Er staat ook een recept in voor glutenvrije cupcakes en daar ben ik het meest blij mee omdat mijn nichtje een glutenallergie heeft en ik het altijd zo jammer vond dat ik ze niet voor haar kon maken. Maar nu kan dat wel als ik de goede ingrediënten heb!

100_5322Yeaaaah buddy, een set Crackle nagellak met 6 verschillende kleuren! Deze kwamen we tegen op de zwarte markt en ik vond hem zo leuk dat mijn oma zei; ‘nou dan krijg je die toch voor kerst!’ Hihi zo blij. ❤

100_5323Dit cadeautje heb ik meer gekregen omdat ik me moeder best wel pushte dat ik deze zo graag wou haha. En het voordeel was dat mijn vader hem ook nog eens heel erg lekker vond ruiken. Het parfum is 15 ml en zat samen in een pakketje met een portemonnee. De portemonnee is best wel dun maar ik vind hem wel erg handig voor me uitgaan!

Dat waren dus mijn kerstcadeautjes, hebben jullie veel gehad? En wat hebben jullie gedaan met kerst? Laat het me weten!

Naam

3 thoughts on “Christmas presents.

Geef een reactie

