Last buys of the year.

Ik wens jullie alvast een fijne jaarswisseling! Ik zal jullie vertellen dat er vannacht om 12 uur een artikeltje online komt haha. Jullie zullen hem morgen pas lezen maar het gaat om het idee! In dit artikeltje laat ik wat dingetjes zien die ik deze week gekocht heb, de zogenoemde laatste koopjes van 2011. Het is niet heel veel maar toch wel de moeite waar vind ik.100_5340Een aantal dingetjes heb ik gekregen en een aantal dingetjes heb ik gekocht.

100_5341Ik heb van mijn oom een cadeaukaart van de Etos ter waarde van 20 euro gekregen, ik was er zo blij mee! Ik kreeg er ook een parfum monstertje van Mexx bij en een body lotion van Dove.

100_5342Deze armbanden kennen jullie denk wel, deze kreeg je gratis bij de Etos, ik weet niet meer bij welk merk maar dat geeft niet. Hier kwam mijn oma opeens mee aanzetten en ik vond ze echt awesome!  En die veertjes oorbellen kwam ik tegen bij de Etos en alles was voor de helft van de prijs dus die moest ik wel meenemen!

100_5343Ik moest er toch maar aangeloven, de dry drops van Essence, Essence was 2e halve prijs en die concealer moest ik wel hebben en voorderest had ik niet echt iets nodig dus toen heb ik de dry drops maar meegenomen ben nu toch wel erg benieuwd!

Nou dit was het eigenlijk al, ik ben blij met mijn aankoopjes. Fijne jaarwisseling!

Naam

One thought on “Last buys of the year.

Geef een reactie

