Cupcakes. #1

Dan heb ik vakantie en zet ik alsnog niks online. Ik voel me nu zo slecht! Het spijt me. ): Maar ik heb deze week nog wel een beetje geshopt en ik heb dus ook cupcakes gebakken. Morgen krijgen jullie mijn aankoopjes te zien en nu laat ik mijn cupcakes zien!

100_5354

De cupcakes op mijn standaard! Ik had 2 verschillende gemaakt omdat mijn vader niet zo van chocolade houdt en dit ook wel weer eens leuk was!

100_5349

Hier staan ze nog in het bakblik, ze waren zo onwijs goed gelukt, ik was er zo blij mee!

100_5350

Dit zijn de vanille cupcakes met marsepein erop! Ik had geen zin om heel veel verschillende vormpjes te gebruiken dus ik nam maar lekker simpel een hartje en een sterretje!

100_5351

En dan hier de chocolade cupcakes met chocoladetopping. Ze waren wel onwijs machtig maar ik was zo blij dat ze gelukt waren! Ik dacht eerst echt dat de topping helemaal zou mislukken maar hij ging gewoon goed!

100_5355

En nog een mooie close-up van de cupcakes! ❤

Naam

5 thoughts on “Cupcakes. #1

Geef een reactie

